Lääget?

Sista dagen inne hos alex. Snyft. Det har vart mysigt och kul att få vara inne hos henne lite så där mitt på dagen. Annars så har det rullat på bar idag. åkte till optikern direkt efter jobbet. Min syn hade blivit lite sämre, men vi skulle testa ett par nya linser som va lite starkare och annan karaktär.

Han ner på stan en sväng ox, så klart. Hehe. Hittade en söt kjol, som by the way var i min storlek. Ha! Passade super fint. Så om det då kunde komma lite sommar så skulle jag kunna använda dem ( och alla andra kjolar och klänningar) utan leggins.

Nu ska jag minsann dricka lite kaffe. Trots att det är en aning sent. Men mamma (som har semester) har bryggt lite.

                                                image92
         Tänk när man sitter och tar en kvälls kaffe med älsklingen, när vi blivit sambos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0