härliga helg

Toppen. Kom ner vid sju tiden. Åkte och handlade lite mat och sedan åkte vi hem till svärföräldrarna och grillade och umgicks.

Lördagen började med en otroligt skön sovmorgon. Kunde knappt sluta sova, riktigt skönt att slippa ställa klockan. Vädret var inge vidare (hade inte räknat med det heller) så det fick bli en runda till Centan. Fan oxå. Jag är så duktig på att handla. Men fasen så fin jag kommer va i mina nya inköpta. När vi kom hem så åkte vi och handlade och direkt till Martins pärons hus. Som vi fick låna. Tack så mycke. Började fixa iordning maten och förbereda inför kvällen. Ducha och fixa oss. Sedan satte vi oss ner på alltanen me en varsin öl och lite ölkrov och nötter. Vi varierade softandet med en match i kubb. Jag blev mycke bättre senare på kvällen, och Martin fick vinna första ronden.
Sedan kom folket och det blev en rikltigt mysig lördag kväll, slutade med invandrar politik vid tre tiden, haha.Sara var ju en riktigt trevlig tös!

Nu är det bilfix som gäller. Martins pärla kanske ska bli såld och då beövs en del små fix. Ska nog ut och kolla på honom. Kanske blir lite sällskap iaf.

Ha en toppen söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0