Bästa helgen

Ja en riktigt mysig helg har detta vart! Jag och min älskade möttes upp i J-köping på lördags eftermiddagen. Åkte runt för att hitta ett hotell. Våran plan att tälta sprack när vi inte hade någe tält (synd!) Men att komma och tro att man ska få någe rum en lördag eftermiddag var tydligen att tro för mycket. Inte ens vandrahemmet hde några lediga rum. Men.. han kunde nog lösa det till oss ändå, haha, han visade oss ut på parkeringen igen och pekade på en husvagn!! vi trodde först att han skojjade men icke. Vi i två nätter har jag och Martin sovit i en husvagn på en parkering utanför ett vandrarhem! Det var det mysigaste. Asså denna helgen har varit så super! Älskar Martin över allt annat. Hade en riktigt trevlig lördagkväll med Malin och Magnus och deras kompisar. Tack!

image108

image109

image110
                                                  Systrar


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå min älskade vän! Tack för en underbar kväll. Så mycket har jag inte skrattat på riktigt länge.. Det måste vi göra om snart! Hälsa Martin! Puss o Kram

2007-07-30 @ 16:18:56
URL: http://monroesliv.blogg.se
Postat av: Malin

Jag snor bilden på mig o syrran o visar upp i min blogg om det är oki?!? Puss på dig

2007-07-30 @ 18:39:55
URL: http://monroesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0