Svårt

Jag fick ju världens finaste julklapp av min älskling. För mig är det värt så mycket. Jag har alltid varit en kattälskare. Och utan katt i mitt liv är något som jag tycker är lite jobbigt och tråkigt. Så nu är vi (jag) på kattjakt. Jag vill hitta en fin liten kisse so kan passa oss båda. Helst en skogisblandning. Men det är svårt att hitta rätt jag ska säga. Jag kikar lite på blocket osv. Men det bästa är ju att känna någon. Men vi (jag) har inte bråttom. Det ska ju vara rätt :)

image386
En av mina kullar. Världens finaste!

Nu ska jag iväg och slinga mitt hår. Måste ju vara fin till nyår. Sen blir det städ i lägenheten...




Kommentarer
Postat av: Malin

Är det inte min lilla bebbe där på bild? Liten då, stoooor nu ;) Helt rätt att skaffa katt igen, jag vet inte vad jag skulle göra utan Mischa. Hoppas julen har varit bra! Kram

2007-12-29 @ 12:20:39
URL: http://monroesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0