Idag bär det av :)

Nu sitter jag här hemma i kaoset! Idag blir det FLYTT! Underbart. Men jag vågar inte visa hur det ser ut nu här i gamla lägenheten.

Klockan 13 idag ska den nya lägenheten besiktias, sen ska jag hämta ut allt matrial som vi måste ha för att fixa i lägeneheten. Sen börjar jag att flytta alla kartonger! Det ska bli så kul att få komma in och fixa. Killarna kommer och hjälper oss att ta det tunga stora grejerna.

image381
Det ända kortet ifrån lördagen. Tänkta jag skulle vara duktig och ta med kameran ,men det fick ligga kvar i väskan hela kvällen. Vi var inne i H-borg på en födelsedagsfest hos Martins kompis. Vi åkte med Måns och Louise, så när dem va tvugna att åka hem för att Louise skulle upp och jobba tidigt dagen efter så gjorde det ingenting för oss! Skönt att komma hem i tid. Vi va uppe innan åtta sen på söndagen för att göra ett städryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0