Hässleholm

Ja idag, snart bär det iväg till Hässleholm för att dema för Nivea. Har kanske inte så jättegod inställning till det, men det rä nog mest för att jag aldrig har var ti Hässleholm, vet inte hur man kör dit osv. Men det brukar alltid lösa sig. Kul att få se en ny stad. Hehe. Det gäller att man har rätt inställning ju!

Så nu sätter jag på mig det stora säljar smiiilet och åker iväg och har kul en hel dag! (som min chef säger) Det är faktiskt kul att dema.

image380

I helgen är det sista riktiga helgen i den gamla lägenheten..!Jippi! Äntligen ska vi flytta.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Iza

Va fin du blev i håret! Du e så fin min vän! Saknar dig massor. Massa kramar o pussar från mig

2007-12-14 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0