2007

År 2007 - året som handlade om KÄRLEK, FAMILJ, SORG, MINNEN, GLÄDJE, STYRKA


Året som gått har inneburit många resor både på lyckans väg och sorgens väg.

 Sista terminen i skolan. Tiden gick fort och snart va vi diplomerade Hudterapeuter!


       
Lite fester har vi ju hunnit med under året oxå!

image389
En underbar Tysklandsresa med familjen Holgersson! Mycke trevliga minnen därifrån.

 

Examen!

         

       
SOMMAR- underbara minnen. Sista sommren i Trosa. Vi fick även gå på ett härigt bröllop där Martin syster blev fru Hedin! Det är oxå ett minne man aldrig glömmer :)

 Den fullpackade bilen. Min flytt ner till SKÅNE!

       
Hösten 07. Lille Ebbe kom till världen.

image412
Den största SAKNADEN!
 Min älskade pappa. Han finns med mig varje dag.

image414

 
Tjejhelgen var den absolut bästa! Ni är mina guldklimpar!

Många bilder blev det. Hehe. Jag var så inne i detta. Ett år har gått. Och ni blickar vi framåt. Jag ser fram emot ett nytt år och massa nya äventyr!

Ikväll ska vi vara här hemma hos oss. Vi ska äte en riktigt god middag, dricka gott vin och ha riktigt trevligt! Hoppas ni alla andra oxå får ett fint nyår!! Nyårskramar ifrån mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0