Skönt me liiite sommar iaf

image131


Jag som precis börja vänja mig. Ne men det är klart att det måste bli lite dåligt emellan soldagarna.
Igår hade vi en riktigt skön mysdag ute på havsbadet. Badade faktiskt 2! gånger! (stolt, för det va grymt kallt och gjorde nästan ont) Blev lite jobb på kvällen sen. Men det va lugnt.

Idag startade jag dagen med att kasta min syster förbannade väckarklocka i väggen. Haha. Hon vaknar inte av den. (döv!) Så tredje gången JAG vaknade av den så smällde jag den i väggen! Sen vakna hon och gick upp. Sedan ringde min babie och gjorde min morgon till en sån där bra morgon. Alltid när jag får prata med honom! Hjärtat mitt! Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe. Min plan fram till fyra idag är att RENSA i mina grejer. Flytten närmar sig ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0