Röja, sortera, fixa och dona

Ännu en underbar dag. Tänk att jag får vakna bredvid min Martin varje morgon!? jag har inte fattat det än. Allt känns bara underbart.

Idag har jag och busfröet diskat (hade extremt mycke disk), gått en lång promenad och hälsat på på Hejdes och gjort plättar. Mums. Det är ljuvligt att ha en liten palta som går runt och pratar med en och man har bara så mysigt. Nog är det några år kvar till det är dax för en själv att skaffa bebis, men det ärinte helt utan att man längtar efter det!

image154
Thea igår, hjälper mig med mina kläder!
image155
Hästen måste ju oxå ha mat!

Nu ska jag fixa igen. Jag vill så gärna komma i ordning. Sen ikväll ska vi göra en hylla, som vi tänkte ha ovanför TV:n. Får se hur det går. Martin har idén klar. Det lät bra så vi får se hur det blir sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0