Ni kan kalla mig Bölden

Ah vakna av värsta oljudet. Hela lägenheten bara dåna. Va ju tvungen att gå upp och kika. Jag förstod ju att det regnade någe grymt, men det va hagel oxå.

Idag känner jag mig lite piggare, kände mig hängig igår. Istället så hade älsklingen ont i halsen är han vaknade idag. Igår va jag och Alex på Väla. Trevligt. Shoppade lite smått och gott. Riktigt goda Burritos:)

Idag har jag lite att fixa med, men det blir nog mesta dels lugnt. Imorn är det Malmö som gäller! ser fram emot det. Ska bli kul att få träffa andra terapeuter här nere ifrån!

Jag har fått en böld i min panna!? Vad kan det va? Jag kommer bli galen om det är en acnepustel, för då kommer den bara bli större! Hoppas det är en bula som jag skaffat mig omedvetet i sömnen eller nåt...

   
Inköpen igår. Det går mot höst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0