Im here

Ja nu är jag framme. I Svalöv. Jag bor liksom här nu!! Men jag tror det kommer ta ett tag innan man fattar det helt och riktigt. Vi kom väl fram vi sex tiden imorse. Äsklingen fick gå upp två timmar senare för att han skulle till jobbet. Tyckte så synd om honom. Själv fick jag sova lite längre....vakna kl fem över två i ett ryck! ah...hatar att vakna så där. Har huvudvärk också, beror nog på att jag sovit för länge....

Nu väntar jag på Martin så vi kan börja...hehe

image149

image150
Bilen va knökfull!

image151
Denna välkomsblomman stod utanför dörren när vi kom hem imorse! Martins familj hälsade mig välkomna! så söta!

image152
Från kalaset igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0