Förlåt älskling för i natt...

Ja jag kände mig så dum. Martin hade precis somnat och sov så sött. Jag låg fortfarande vaken och tittade på CSI. Helt plötsligt ser jag någe svart som trippar upp på väggen och är på väg mot Martins fot som ligger mot väggen. Det är en grymt stor svart och äcklig spindel. Av ren panik sätter jag mig upp och drar bort hans ben samtidigt som jag skriker: "TA BORT DEN; MARTIN; DÖDA DEN!" Stackarn vaknar tvärt och viftar bort spindeln från väggen. Den försvinner ner under sängen. Så, nu tyckte han jag vi kunde fortsätta sova. Men hallå! Skulle inte ta och tro det. Jag får mer panik och tänder upp rummet och vi börjar leta efter den...utan resultat. Tyvärr lider jag av spindelskräck och det va omöjligt för mig att sova inne i det rummet. Tanken att vakna med  den stora spindeln i ansiktet..uhh..ne tack. Jag sa till Martin att jag måste sova på soffan. Och min Martin är världens underbaraste och gör mig sällskap. Men så klart behövde han ju inte det. Men det blev ju mycke mysigare.
Men förlåt för att jag är en liten mes...

Idag har jag fått POSITIVA besked! Jag är toppenglad!

Dagen består av DÖDA SPINDEL, rensa bland underkläder och hygienartiklarna. Ut och gå! Kopiera anställningspapper. Sen ikväll blir det Malmö! Hoppas även att vi får möjlighet att hälsa på Ebbe och hans föräldrar!

image159




Kommentarer
Postat av: Filippa

Jäkligt snygg hylla, funderar på att skaffa en sån till vår nya lägenhet :). Hoppas du trivs därnere

2007-08-23 @ 12:26:45
Postat av: Sara

Haha ja garvar ihjäl mig..
Kan verkligen se dt framför mej..men du, ja hade garanterat gjort samma sakk..fyfan!!

2007-08-23 @ 15:34:09
URL: http://goasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0