valborg

Ja idag är det valborg och det är ju kul..! känns inte som om det är något speciellt. Men visst så får man en viss stämning ändå..våren är ju här! Sommaren är på väg! Ikväll är det inga speciella planer, det jag vet är att jag ska få träffa mina sötnosar Alex och sara! det är det osm är det viktigaste!

Nu ska jag åka till polisen och fixa pass. Tyskland börja ju närma sig nu..och jag är som vanligt ute i sista minuten.
image57                  image58

Den här fin fina VOLVON kom min söta lillebror hem med igår kväll. Kanske den femte bilen har haft köpt. Vill tillägga att han endast är 16 år! Men det är bra att han har en hobby.


Trevlig Valborg!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Detsamma vännen! Nu är våren här :)

2007-04-30 @ 13:15:32
URL: http://monroesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0