Njuta

Idag fick jag verkligen sova ut. Igår på väg ner mot skåne var jag läskigt nära på att sitta och somna medan jag körde. Usch, fick stanna och kliva ur.

Idag bli det först att ringa och fixa lite viktiga saker. Sedan ska jag slå mig ner med en kopp kaffe och läsa projektarbeten i lugn och ro och bara njuta. Skönt att veta att man bara har en sak att göra under dagen (huvudsakligen) och verkligen konsentrera mig på det. Det är då det går som bäst för mig.

Det är fint väder här nere i skåne, men det blåser ju mer än vad jag är van vid. Kanske att det blir en liten promenad i mellan läsningen. Det lockar lite faktiskt..måste ju försöka börja bli av med allt påskgodis som råkat hamna i magen..!



Här är jag och älsklingen hemma hos mamma!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh guuu va ni e söta....som gjorda för varandra! löv you gumman pusss***

2007-04-10 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0