Lördag

Ännu en mysig morgon i lugn och ro. Jag gillar mornar riktigt mycket har jag kommit på. Gillar att äta frukosten i lugn och ro och bara sitta och ta de lugnt. Det är det bästa med helgerna. Att man verkligen tar sig tid till det. I veckorna hinns det knappt med att äta nån frukost. Men idag hann jag det.
Nu ska jag fixa iordning mig och sen sticka till jobbet. Känner inte för att sätta mig där i kassan en sån här härlig dag, skulle hellre följt med mamma in till stan..menmen. Ska försöka hinna med att svänga inom Bettan också. Det var länge sedan jag var där och hälsa på nu! Saknar att jobba där..längtar till sommarnen nu, kommer vara sånt ös där nere i hamngården!

image55  Denna mysiga miljö kommer jag jobba i i sommar! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0