bra start

Fast än jag är en riktig kvälls människa så är det ändå på morgonen som jag mår bäst på hela dygnet (förutom när jag sover..) Som idag, vaknar, går upp, solen skiner och man känner sig pigg. Jag har ett litet grått moln över mig nu, men jag börjar faktiskt se att det spricker upp lite längre bort. Det är en skön känsla. Så nu ska jag bara sleva i mig det sista av min fil och mûsli och sedanska jag köra iväg till skolan. Idag är det Ansiktsmassageprov! Jippi!

Ikväll blir det makeup kväll på Skinconsept för Jane arendale sminket. Kul och intressant ska det bli.Sedan blir det myskväll hos Falun Anna. Alltid lika mysigt hos henne!!


Nu ringde min älkling...




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst är det härligt med en bra start på dagen? Då mår man bra resten av dagen.. Ha en bra dag vännen! Puss

2007-04-26 @ 11:17:15
URL: http://monroesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0